5 Nisan 2011

kötüye kullanım bildir-I

bir garip ruh yorgunluğu kar durgunluğu. yamaçtaki nar ağacını özledim bahsetmişmiydim dört yıl öncemiydi görmüştüm küçük narları vardı. korkuyla ümit birbirine düştü heryer kan revan eline yüzüne bulaştı çekil ordan. dilin altından gevelenen dualar her hali dua olanlar var bi de herkes bilmez. bir gece uyanıp birdaha uyuyamayanlar da. delik deşik surlar var beynimin içinde. güzelim çocuklarını dadıya madıya konuya komşuya bırakıp sırf hırstan tutkudan kariyerci kadınlar var mesela. o zavallıları gördükçe elimdeki bütün mesleklerden iğreniyorum, tiksiniyorum. o güzelim çocukları alıyorum, beynimdeki surların deliklerine salıncaklar kuruyorum, oturtuyorum, nasıl da mutlular saçları uçuşuyor, yavaş sallıyorum, onlar korkup kaçmıyolar benden. gözbebeklerinde güneş parıldıyor görebiliyorum. korkaklardan korkmuyourm. bi an olsun ölmeden ve görmeden yaşayabilseydim olmayacaktı böyle, ah dedim, keşke meşke keşmekeş keşkeşke meşkkeş. demedim. çöle gidecektim onu hiç demedim. ondan da vazgeçtim nasılsa gitsemde kum olamayacakmışım öyle dediler de inanmadım. ah olaydım toza toprağa karışaydım, ol demedin yaRabbi, olmadım. çöle buzdan heykel yapılır mı, denedim ben olmuyor. belkıs gibi billurdan sular akmadıysa ayaklarınızın altından, eteğiniz ıslanmadıysa azcık, imkan ve sızı başrollerdedir. bir araya gelmemeli ikisi. 
uzak diyarlardaki dünya sakinleri, gelecektim de ben sizinde huzurunuzu bozmak istemedim. ondan da vazgeçtim, o kadar deli değilim, zarar vermem size. yüzüm yok afrikaya gidemem dedim. dünya bahane ölüm şahane karamsar değilim sadece biraz avare, başımın üstünde uçuşan kuşlar gibiyim. bak yine o şiir geldi aklıma o da şahane."insanın kıt, gecenin yıldızsız, ifritlerinse, daim peşimde olduğu zaman, kimin kapısını omuzlayarak hoyratça açar da, kimin aynalarını parçalayarak canımı içeri atardım, tanrım, sen olmasaydın." sonunda münzevinin aynalarını da parçaladım kendiminkileri de. zehirlendim. zemheride zikrin zerafeti, zehir zemberek zihnimde, zuhuru zayıf zalimlerin zamanıdır, zehri zerketme zamanıdır, ziyan zebilmiş zakkumlar, zerdaliler de, zorbaları zorlar zihnim zorlamayın. zehirlendim. tamam sustum. 
buraya kadar gelen varsa bi zahmet üstteki kötüye kullanım bildiri tıklasın. yok ya da ben tıklarım tamam. zira burası amacını aştı hatta taştı. 

2 yorum:

  1. Zamanı zaptetmek zor.
    Konuyla ilgisi olmayabilir, yok da zaten. "Z" enflasyonuna kayıtsız kalamadım sadece.

    YanıtlaSil
  2. ortada belli bir konu da yok zaten istediğin gibi saçmalayabilirsin burda. serbest.

    YanıtlaSil